سیمینار آموزشی تحت عنوان «رهنمود امتحان اگزیت» برای محصلان پوهنځی طب پوهنتون البیرونی ارایه شد.
سیمینار آموزشی «رهنمود امتحان اگزیت» برای محصلان صنف پنجم پوهنځی طب پوهنتون البیرونی در تالار پوهنځی مذکور ارایه شد.
در این سمینار، محصلان با اهداف، ساختار، شیوه آمادگی و نکات مهم مرتبط به امتحان اگزیت آشنا شدند و معلومات لازم را برای موفقیت در این امتحان مهم دریافت نمودند.
سمینار یادشده از سوی مدیریت عمومی مرکز رسانهها پوهنتون البیرونی راه اندازی شده بود که توسط محترم پوهنمل دکتور غلام سرور خالد یکتن از استادان پوهنځی طب این پوهنتون ارایه گردید.
